Navigácia stránky


Skoč na:

Hlavné menu
Vyhľadávanie
Obsah
Headlines


Vyhľadávanie


Navigácia stránky

Obsah


UVEDENIE NOVEJ PÁNSKEJ ZNAČKY PROSTREDNÍCTVOM ZÁBAVY


Uvedenie nového pánskeho deodorantu a sprchových gélov Right Guard sme spojili so zábavou. Pri uvádzaní novej pánskej kozmetickej značky Right Guard sme masový zásah cez televíziu, vybrané nosiče vonkajšej reklamy zamerané na mužov, online aktivity a PR článkami rozšírili o špeciálnu rozhlasovú aktivitu „Začni svoj deň správnou výhrou a správnou značkou Right Guard“.

Cieľom bolo upriamenie pozornosti na novú značku s novým názvom Right Guard a naučiť spotrebiteľa, ako sa správne vyslovuje. Využili sme hravé a nenásilné prepojenie značka Right Guard + zábava + najpočúvanejšia ranná show na Slovensku.
Boli naspievané „v sprche“ známe hity rôznych interpretov s pôvodnou hudbou, v texte sa namiesto skutočných slov piesne použil názov značky Right Guard. Úlohou poslucháča, ktorý sa dovolal ako prvý, bolo uhádnuť názov skladby a interpreta. Správna odpoveď znamenala atraktívnu finančnú výhru. Poslucháč mohol zastaviť úryvok skladby v momente, keď ju identifikoval. Čím skôr uhádol správny názov skladby, tým vyššiu výhru získal. Ak neuhádol, výhra sa kumulovala do nasledujúceho dňa, tento kumulovaný bank bolo možné vyhrať v nasledujúci deň.

Táto súťaž nám pomohla uviesť značku Right Guard do povedomia, naučiť spotrebiteľa ju správne vyslovovať a vzbudiť záujem o kúpu.

SPÄŤ



Headlines


HEADLINES


Hlavné menu


Navigácia stránky