Navigácia stránky


Skoč na:

Hlavné menu
Vyhľadávanie
Obsah
Headlines


Vyhľadávanie


Navigácia stránky

Obsah


Úspech omd na festivale v cannes



Je nám veľkým potešením zdieľať s Vami vynikajúce výsledky OMD na Festivale Cannes Lions. Ako sieť sme získali viac ocenení ako ktorákoľvek konkurenčná agentúra. OMD dosiahla fenomenálny úspech ako najlepšia mediálna agentúra s 19 cenami a oceneniu Media Grand Prix (vďaka Manning Gottlieb OMD UK!).

Tieto úspechy sú výsledkom strategického a kreatívneho nasadenia všetkých, ktorí pracovali v prospech obchodných výsledkov pre našich klientov. Sú tiež dôkazom nášho odhodlania prinášať tie najlepšie idey i odhodlania našich klientov, ktorí nás podporujú a motivujú, aby sme si latku kládli čoraz vyššie.

Tu sú všetky skvelé výsledky:
Spolu 20  víťazstiev pre OMD, 19 plus Grand Prix spomínaná vyššie.

OMD

- Media Grand Prix- fonetické billboardy pre vyhľadávanie Google Voice

- ZLATO / Najlepšie využitie branded obsahu / Non- fiction program/ Nissan Turismo 5/ GT Academy/ OMD Los Angeles-  USA v partnerstve s TBWA Los Angeles

- STRIEBRO / Najlepšie využitie branded content a sponzorstva / Wrigley, 5X Mutant Gum / OMD Sydney
- STRIEBRO / Najlepšie využitie integrovaných médií / Dulux Nový Zéland / What´s your Dulux Colour of New Zealand? / OMD Nový Zéland
- STRIEBRO / Najlepšie využitie outdoorovej reklamy / McDonald´s / Hamburger Timetable / OMD Varšava v partnerstve s DDB Varšava
- STRIEBRO / Cestovanie, zábava a voľný čas / Kiwirail, See more of New Zealand by train / Mediálna kategória: OMD Nový Zéland v partnerstve s CLEMENGER BBDO
- STRIEBRO / maloobchod a eCommerce vrátane reštaurácií / McDonald´s, Hamburger Timetable, Mediálna kategória: OMD Varšava v partnerstve s DDB Varšava
- STRIEBRO / Kategória mobile: Rich Media Advertising pre mobilné zariadenia / Intel, The Great Escape iAD / OMD US, v partnerstve s Ansible Mobile
- STRIEBRO / Kategória PR: charita a neziskové organizácie / Nadácia Arcangeles, Remangate / OMD Kolumbia v partnerstve s Proximity Columbia
- STRIEBRO / Najlepšie využitie integrovaných médií / Nissan Turismo 5 / GT Academy / OMD Los Angeles- USA v partnerstve s TBWA Los Angeles
- STRIEBRO / Najlepšie využitie branded obsahu/ Non- fiction program/ Nissan Turismo 5/ GT Academy / OMD Los Angeles- USA v partnerstve s TBWA Los Angeles

- BRONZ / Najlepšie využitie printových médií / McDonald´s Smelling Like Coffe / Omnicom Media Group Čile
- BRONZ / Najlepšie využitie mobilných zariadení / McDonald´s Extended Hours / OMD UK
- BRONZ / Najlepšie využitie integrovaných médií / Wrigley, 5X Mutant Gum / OMD Sydney
- BRONZ / Najlepšie využitie integrovaných médií / PepsiCo, Pepsi´s Game Changing X Factor Partnership / OMD US
- BRONZ / Najlepšie využitie integrovaných médií / McDonald´s, Coin Hunting / OMD Dánsko
- BRONZ / Najlepšie využitie branded obsahu a sponzorstva, La Sirena, Fashion for Less / OMD Dominika, v partnerstve s PAGÉS BBDO
- BRONZ / Najlepšie využitie branded obsahu a sponzorstva / Nissan&Playstation, GT Academy USA / OMD US v partnerstve s TBWA/CHIAT/DAY
- BRONZ / Najlepšie využitie sociálnych médií / Nissan Nordic Europe, Nissan Rumble / OMD Fínsko v partnerstve s TBWA Helsinki
- BRONZ / Kategória PR: Integrovaná kampaň vedená PR / Nadácia Arcangeles, Remangate / OMD Kolumbia v partnerstve s Proximity Kolumbia
- BRONZE / Publikácie v médiách / Revista Maxim / Cold Line / OMD Argentína v partnerstve s DDB Argentína




SPÄŤ



Headlines


HEADLINES


Hlavné menu


Navigácia stránky