Navigácia stránky


Skoč na:

Hlavné menu
Vyhľadávanie
Obsah
Headlines


Vyhľadávanie


Navigácia stránky

Obsah


Spojenie uvedenia značky auta s relevantným mestským eventom


Pre uvedenie novej prémiovej rady automobilov a jej prvého predstaviteľa DS3 sme využili 5-tyždňový mestský event v Bratislave – otvorenie novej nákupnej galérie Eurovea Gallery a relaxačno-zábavného nábrežia Dunaja. Počas tohto obdobia nový Citroen DS3 obsadil všetky outdoorové nosiče (citylighty, postery, obrazovky, digitálna projekcia TV spotov, vystavenie auta vo vnútri) priamo na mieste konania mestského eventu. Súčasne nová DS3 v žltom prevedení bola vystavená v špeciálnej priesvitnej nafukovacej bubline na námestí pred hlavným vchodom. Táto expozícia bola doplnená svetelnou šou.
Predstavenie novej DS3 a jej vystavenie bolo tiež podporené cez PR články a rozhovory v celonárodnej tlači a v TV. Okrem toho Citroen DS3 získal rozsiahle prirodzené mediálne pokrytie vzhľadom na všeobecný záujem médií a verejnosti o otvorenie novej mestskej časti Bratislavy.




SPÄŤ



Headlines


HEADLINES


Hlavné menu


Navigácia stránky