Navigácia stránky


Skoč na:

Hlavné menu
Vyhľadávanie
Obsah
Headlines


Vyhľadávanie


Navigácia stránky

Obsah


OMD získalA prvé miesto v gunn report šiestykrát za sebou



WPP siete Mindshare opäť znížil náskok OMD. V minuloročnom prieskume získal Mindshare iba o 15 bodov menej ako OMD. Pred piatimi rokmi získal Mindshare menej ako polovicu celkového počtu bodov OMD.

Mindshare sa na OMD doťahuje na trhoch ako India a Latinská Amerika a jeho agentúry v Turecku, Tunise a Malajzii boli taktiež úspešné na festivaloch.

OMD, ktorá rebríček vedie od roku 2004, zvíťazila vďaka siedmym Media Lions z Cannes.
Najviac ocenenou krajinou bola opäť USA so 196 bodmi. Nemecko preskočilo Veľkú Britániu a so 120 bodmi sa stalo druhou najviac oceňovanou krajinou. UK skončilo na treťom mieste s 99 bodmi.

Najkreatívnejším globálnym klientom roku 2011 bola Coca- Cola, na druhom mieste skončil Volkswagen a na treťom McDonald´s.

Za svoju kreativitu a efektívnosť boli ocenené kampane Homeplus Subway Virtual Store v Júžnej Kórei pre Tesco od Cheil Worldwide a " decode Jay- Z" od Droga5 pre Bing.

Najviac oceňovanou skupinou roka bola Group M, s Omnicom Media Group na druhom a Publicis Groupe na treťom mieste.

Predchádzajúci Gunn Report for Media, ktorý rozdeľuje body podľa víťazstiev na veľkých festivaloch, vyšiel pred dvoma rokmi.


GUNN REPORT FOR MEDIA 2011

1 OMD / 176 bodov
2 Mindshare / 161 bodov
3 Starcom / 142
4 MediaCom / 87 bodov
5 Ogilvy & Mather / 83 bodov

Zdroj: Gunn Report for Media

Celý članok nájdete tu



SPÄŤ



Headlines


HEADLINES


Hlavné menu


Navigácia stránky