Navigácia stránky


Skoč na:

Hlavné menu
Vyhľadávanie
Obsah
Headlines


Vyhľadávanie


Navigácia stránky

Obsah


OMD získala klienta Liberty Global s rozpočtom 180 miliónov eur.


V rozhovore pre The Drum po vyhlásení, že OMD získala mediálny komunikačný account Liberty Global v hodnote 180 miliónov eur, sa prezidentka OMD pre región EMEA Nikki Mendonca vyjadrila, že ju výhra teší a že je mimoriadne hrdá na tím v OMD, ktorý musel v posledných mesiacoch veľmi trvdo pracovať.

Uznala tiež, že tender bol nesmierne náročný a opísala mimoriadne súťaživé mediálne prostredie ako priestor, kde sa k sebe rivali správajú ako pirane.

"Museli sme integrovať digitálne zručnosti v rámci našich hlavných agentúr ... sú to práve klienti ako Liberty Global, ktorí sú veľmi ambiciózni a vyžadujú integráciu, ktorá poháňa OMD vpred."

"OMD bola ako agentúra úspešná po mnoho rokov, ale je ťažké zostať na vrchole, keď sa všetci ako pirane snažia ukradnúť naše zákazky a vytlačiť nás a práve preto som veľmi hrdá na to, že práve náš tím odviedol najlepšiu prácu."

OMD získala zákazku po štvormesačnom výberovom konaní, ktorého zámerom bola konsolidácia mediálnych aktivít Liberty Global, ktoré boli rozdelené medzi mnohé agentúry po celom svete.

K informáciám, že išlo o víťazstvo pre materskú spoločnosť Omnicom, sa Mendonca vyjadrila: "Je to jednoznačne víťazstvo OMD na každom trhu, okrem Belgicka, kde bude mať klienta na starosti PHD, pretože tam v rámci OMD máme Belgacom. Museli sme tak urobiť aj pri iných zákazkách na medzinárodnej úrovni, nakoľko niekedy vznikne na lokálnej úrovni konflikt a vtedy je potrebné hľadať riešenie problému s dôvernosťou informácií, a preto voľba padla na PHD.
"Pre PHD v Belgicku a pre celú skupinu je to však úžasná novinka, pretože vďaka tomuto víťazstvu môžeme PHD rozbehnúť."

Napriek náročnému výberovému procesu počas letných mesiacov, ktorý riadne skomplikoval dovolenky všetkým, vrátane jej samej, jeden z dôvodov, prečo sa víťazstva teší je i to, že "to bude zaujímavá výzva."

"Tento biznis vyžaduje dátovú a digitálnu integráciu, ktorú sme museli zabezpečiť počas dvojmesačného výberového konania aj cetrálne, aj v jednotlivých krajinách," povedala.

"Liberty Global nás bude tlačiť ešte ďalej a úprimne, ak nemáte klientov, ktorí požadujú určitú úroveň produktu a služieb, tak ju nie vždy dostanú."

Account zahŕňa 12 trhov spolu s UK, kde mala OMD zákazku aj doteraz, vrátane Slovenska.
OMD bude mať na starosti mediálne plánovanie a nákup pre značky Liberty Global ako Virgin Media, UPC, Unitymedia, Kabel BW, Telenet a VTR. Nová zmluva bude v platnosti od 1. januára 2015.
SPÄŤ



Headlines


HEADLINES


Hlavné menu


Navigácia stránky