Navigácia stránky


Skoč na:

Hlavné menu
Vyhľadávanie
Obsah
Headlines


Vyhľadávanie


Navigácia stránky

Obsah


OMD vedie Gunn Report for Media už piaty rok


OMD zvíťazila v Gunn Report for Media, globálnom prieskume mediálnej kreativity už piaty raz po sebe.
OMD, ktorá skončila na vrchole každého Gunn Reportu, odkedy bol spustený v roku 2004, vedie rebríček vďaka víťazným prácam pre klientov ako McDonald´s a Vodafone.
Výsledok však bol slabší ako v roku 2007, kedy OMD získala 234 bodov podľa metodológie Gunn Reportu, viac ako dvakrát toľko ako získali Mindshare.

Najviac doceňované agentúry:
Poradie Agentúra Body
1 OMD 155
2 Mindshare 131
3 BBDO 100
4 Leo Burnett 91
5 MediaCom 89

Zdroj: The Gunn Report for Media

Zverejnenie najnovších čísel Gunn Reportu sa omeškalo o niekoľko mesiacov kvôli strate dát spôsobených problémami s počítačmi.
USA sa opäť stali najviac oceňovanou krajinou s 228 bodmi, pred Veľkou Britániou so 155 bodmi a Nemeckom so 130 bodmi. India sa posunula na 4. miesto s 81 bodmi.
Adidas, klient agentúry Carat, sa stal najkreatívnejším užívateľom médií počas roku 2008. McDonald´s skončili na druhom mieste, Vodafone bol 3., Nokia 4. a Mini skončilo na piatom mieste.
Práca „black boy wants water (čierny chlapec chce vodu)“ pre vysielaciu spoločnosť Studio Brussels na podporu charitatívnej akcie Music for Life bola menovaná za kampaň roku, tesne nasledovaná „aukciou reklamy“ pre eBay.

WPP Group M sa stala najviac oceňovanou holdingovou spoločnosťou s 432 bodmi.


SPÄŤ



Headlines


HEADLINES


Hlavné menu


Navigácia stránky