Navigácia stránky


Skoč na:

Hlavné menu
Vyhľadávanie
Obsah
Headlines


Vyhľadávanie


Navigácia stránky

Obsah


OMD Slovakia získalA v kvalitatívnom rebríčku RECMA 2. priečku a bolo klasifikované ako „ Dobrý profil “



RECMA dnes zverejnila prvé vydanie kvalitatívneho rebríčka slovenských mediálnych agentúr. Odborná tlač odhalila 3 najlepšie agentúry, kde OMD Slovakia získala druhú priečku s celkovým počtom + 6 bodov a bolo klasifikované ako „ Dobrý profil“. Kvalitatívne hodnotenie sa vykonáva v 35 krajinách podľa týchto 4 kritérií:

1) Konkurencieschopnosť: meraná najmä cez výsledky v tendroch za posledné 3 roky (vrátane tendru 2011).

2) Momentum (resp. dynamika): hodnotená na základe rastu, vývoja trhového podielu za posledné 3 roky, účasti v lokálnych tendroch a zmenami v top manažmente.

3) Zdroje (resp. schopnosti): v digitálnych a diverzifikovaných službách (outdoor, obsahová reklama, zábavný marketing, sponzoring/eventy, retail, ekonometria ap.)

4) Profil klientov: počet veľkých zadávateľov, počet lokálnych zadávateľov, podiel najväčšieho klienta, podiel top 3 klientov (závislosť).

RECMA dokument na stiahnutie


SPÄŤ



Headlines


HEADLINES


Hlavné menu


Navigácia stránky