Navigácia stránky


Skoč na:

Hlavné menu
Vyhľadávanie
Obsah
Headlines


Vyhľadávanie


Navigácia stránky

Obsah


OMD KRAĽUJE REBRÍČKU VÍŤAZOV
Z CANNES S OCENENIAMI AGENTÚRA ROKA
A DESIATIMI LEVMI



V roku 2013 získala ťažisková agentúra skupiny Omnicom Media Group najviac mediálnych cien na festivale v Cannes.


CANNES (19. júna 2013) – OMD Worldwide pokračuje vo víťaznom ťažení. Získala 10 mediálnych levov na Medzinárodnom festivale Cannes Lions a OMD Austrália sa stala Mediálnou agentúrou roka, čím sa agentúra zo skupiny Omnicom Media Group stala najoceňovanejšou mediálnou sieťou na tohtoročnom festivale.

OMD Austrália získala dvoch zlatých levov za kampane „McDonald’s Becomes Macca’s” a  “Track My Macca’s” pre McDonald’s a strieborného leva za kampaň “McDonald’s Becomes Macca’s”.
Agentúry OMD navyše získali troch strieborných a štyroch strieborných levov za kampane:

- Strieborný lev pre OMD Denmark za kampaň „Coinoffers Coins for Clicks”
- Strieborný lev pre OMD Hong Kong za kampaň „I’m Amazing” pre McDonald´s
- Strieborný lev pre OMD UK za kampaň „Mariachi Christmas“ pre Pepsico/Doritos
- Bronzový lev pre OMD Russia za kampaň „A Ring to Bring Them Closer“
  pre Nadáciu Ronalda McDonalda
- Bronzový lev pre OMD China za kampaň „Bring Happiness Home“ pre Pepsico/Pepsi, Lays, Tropicana
- Bronzový lev pre OMD Wellington za kampaň „Flash Driving Game“
  pre New Zealand Transport Agency
- Bronzový lev pre OMD Spain za prácu na kampani „Free WiFi“ pre McDonalds

„Pokrok v technológii a nová ekonomika marketingu spoločne prispievajú k zvyšovaniu latky, ktorou sa meria inovácia a efektivita. Toto posledné ocenenie od globálnej mediálnej komunity je dôkazom toho, že naše agentúry nielen konzistentne spĺňajú tieto nové štandardy, ale ich aj konzistentne prekračujú“, povedal Mainardo de Nardis, CEO OMD Worldwide.
„Sme hrdí, že môžeme prijať toto ocenenie v mene všetkých talentovaných ľudí, ktorí pracujú v našej sieti a prinášajú inovatívne myšlienky, aj v mene klientov OMD, ktorí nás podporujú a motivujú v tom, aby sme latku stále zvyšovali.“

OMD WORLDWIDE

OMD WORLDWIDE (www.omd.com) je vedúcou globálnou mediálnou agentúrou s viac ako 8 000 zamestnancami v 100 krajinách sveta, ktorej klientmi sú najvýznamnejšie značky sveta. OMD poskytuje celý rad služieb vrátane komunikačnej stratégie, media planning a buying, digital, vytvárania obsahu, zábavného marketingu, sponzorstva a analytických nástrojov. OMD je uznávaná pre svoj globálny dopad, strategickú integráciu a kreatívnu inováciu. Gunn Report for Media označil OMD za Najkreatívnejšiu agentúru roka neuveriteľných sedem po sebe idúcich rokov; OMD sa stala Globálnou mediálnou agentúrou roku za roky 2008, 2009 a 2011 podľa Adweek a Mediálnou agentúrou roku za roky 2002, 2005, 2009 a 2011 podľa Advertising Age.

OMD Worldwide je súčasťou Omnicom Media Group, divíziou mediálnych služieb Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC).

SPÄŤ



Headlines


HEADLINES


Hlavné menu


Navigácia stránky