Navigácia stránky


Skoč na:

Hlavné menu
Vyhľadávanie
Obsah
Headlines


Vyhľadávanie


Navigácia stránky

Obsah


Eharmony si vybralo omd na poskytovanie mediálnych služieb


Zoznamovací portál eHarmony si vybral agentúru OMD siete Omnicom, aby mu poskytovala mediálne služby po hodnotení, ktoré začalo v auguste minulého roku. Klient ročne minie asi 901 miliónov USD na reklamu, podľa ad trackera Kantar Media.
Nezávislá agentúra Ocean Media z Huntington Beach, Kalifornia, sa rozhodla neuchádzať sa znova.
Medzi uchádzačmi boli aj Initiative Interpublic Group, MediaVest skupiny Publicis Groupe a MEC siete WPP.
Podľa zdrojov klient uchádzačov o svojom rozhodnutí informoval minulý týždeň. Agentúry sa rozhodli nekomentovať alebo nás odkázali na klienta. Marc Zamuner, viceprezident pre acquistion marketing eHarmony, mal na starosti hodnotenie. Nereagoval na otázky o rozhodnutí. Už dávnejšie sa predstaviteľ spoločnosti vyjadril, že klient nebude komentovať agentúrne vzťahy.
Zoznamovacia agentúra, ktorá existuje 10 rokov tvrdí, že denne sa zosobáši 500 ľudí, ktorí sa zoznámili prostredníctvom ich portálu.Spoločnosť je v súkromných rukách a nezverejňuje svoje finančné výsledky. Odhaduje sa, že jej výnosy v roku 2009 predstavovali 250 miliónov USD.
Ocean Media, ktorej klientmi je Mini Cooper BMW a Priceline.com, mala na starosti eHarmony od roku 2002, kedy reklamný rozpočet klienta predstavoval iba 150 000 USD, podľa prípadovej štúdie zverejnenej na webstránke Ocean Media. Prechod k OMD sa uskutoční v priebehu 90 dní.

Celý článok nájdete tu

SPÄŤ



Headlines


HEADLINES


Hlavné menu


Navigácia stránky