Navigácia stránky


Skoč na:

Hlavné menu
Vyhľadávanie
Obsah
Headlines


Vyhľadávanie


Navigácia stránky

Obsah


BUDOVANIE ZNAČKY ACIDKO PROSTREDNÍCTVOM SPONZORINGU A RELEVANTNÉHO OBSAHU


Acidko je obľúbeným kyslomliečnym nápojom a lídrom subsegmentu acidofilných nápojov. Na podporu lojality k značke a posilnenie jej trendovosti sme klasické TV spoty podporili pomocou špeciálneho TV projektu. Hlavným partnerom projektu bola TV Markíza a obľúbený ranný magazín Teleráno, projekt zahŕňal sponzoring, produkt placement a živé vstupy odborníkov, ktorí komunikovali na relevantné témy pre značku Acidko: originálna a príjemná chuť, odbúravanie stresu, prínos počas dojčenia, celkove výživový význam bielkovín pre človeka a priblížili tak cieľovej skupine hlavné pozitíva Acidka. Partnerstvo v TV bolo rozšírené o branding webstránky tvnoviny.sk a sekcie „radíme vám“, umiestnenie PR clankov k téme a sponzorského odkazu pred videom.
Pomocou spomínaného projektu sa nám podarilo edukovať cieľovu skupinu o použití Acidka, o jeho pozitívach pre ľudský organizmus. Prostredníctvom interaktívnej telefonickej hry v Teleráne, kde špecialisti odpovedali na telefonické a e-mailové otázky divákov k vytvorenej téme sme vytvorili interaktívnu komunikáciu medzi divákmi a značkou Acidko.

SPÄŤ



Headlines


HEADLINES


Hlavné menu


Navigácia stránky